به دلم گفتم(شعر)


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:,
به دلم گفتم(شعر)

                                                        به دلم گفتم

                                            ای دل بی تابی نکن دراین حاجت بی سود

                                            گل دفتر شعرت ازبی آبی خشکیده بود

                                            وتو آن رادر این برگ،برگ کاغذی زندانی نمودی

                                            به جرمی که نداشت توآن رااز باغ امیدش بی اَمانانه چیدی

                                            بی خودی خودرا به بی خودی نزن دراین کلبه ی تاریک

                                            توفقط ترسیده ای کودکی هستی که گم شده ای

                                            گریه هم دگرمکن دراین ثانیه های باریک

                                            تو فقط عاشقی !چرا به دیوانگی میزنی!

                                            برخیز که غم عاشقان بسیار سخت است

                                            دوای دردشان هیچ نیست جزصبرش

                                             دگرمیزجامه ی غم بردل شیدا

                                             پیدا بیا دراین شب های تنها

تنها آرزوم اینه که سخت ترین وبی احساس ترین آدم روی زمین باشم اینو از ته قلبم میگم واقعا دیگه خسته شدم ،کاش یکی بتونه درکش کنه.

                              خدایا !آهای اونی که اُون بالا بالاهایی قربون کرمت برم ،قربون دست وپنجت برم

                             من ناشکر نیستم به خودت قسم تورو تموم عاشقات ،تموم آدمای خوشکلت                                                 من چقدر باید سراین چیزی که دادی باید عذاب بکشم؟ حداقل بزارش برای روزی که

                            به دردم بخوره نه الان .آخه کی میفهمه سرهرشعرگریه کردن یعنی چی ...

                             







نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, | 17:34 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy